Plastický chirurg Petr Hýža letos v dubnu jako první v ČR zvětšil prsa silikonovými prsními implantáty Motiva Ergonomix z řezu dlouhého pouhých 2,5 cm. K vložení běžného silikonového implantátu přitom zručný plastický chirurg musí standardně provést řez nejméně 5 cm dlouhý.

Přelomový okamžik u zvětšení prsou pomocí implantátů

K vložení implantátu o objemu 360 ml použil speciální techniku. Implantát Motiva Ergonomix před vložením do prsů stlačil na minimální velikost díky tzv. Insertion Sleeve, což je sterilní sáček ve tvaru trychtýře. S pomocí Motiva™ Ultralight LED Retractor, světelného háku pro lepší viditelnost, MUDr. Hýža před vložením implantátu vypreparoval přesnou kapsu na zvolený implantát.

Kapsula a riziko infekce s implantáty Motiva

Vzhledem k tomu, že je implantát vložen do prsů přes sterilní sáček a nedotýká se tkání v okolí řezu, nehrozí, že by na něm ulpěla jediná kožní bakterie a riziko rozvoje infekce kolem implantátů je zcela minimální. I malá zánětlivá reakce okolo implantátu může vyprovokovat vznik kapsulární kontraktury, zmiňovaná operační technika tedy předchází také riziku vzniku kapsulární kontraktury. Jedná se o velmi bezpečnou techniku.

Zvětšení prsou implantáty s nejmenší jizvou

Díky dokonalé kohezivitě a měkkosti gelu uvnitř implantátů jsou výsledkem operace na pohled i pohmat zcela přirozená prsa, na kterých téměř nikdo nepozná, že byla zvětšena silikonovými prsními implantáty. I když jste štíhlá a budete ležet na zádech na pláži nebo zvednete ruce nad hlavu, prsa budou vypadat přirozeně.

První operace proběhla na klinice Leticia v Brně, kde je již běžně dostupná všem klientkám, které se rozhodnou pro zvětšení prsou implantáty Motiva Ergonomix.

Krásné výsledky: fotografie po operaci zvětšení prsou pomocí implantátů minimální jizvou

Video z operace zvětšení prsou: jizva jen 2,5 cm!

Malou jizvu s implantáty Motiva můžete mít už i v Asklepionu. MUDr. Miroslav Krejča, Ph.D. ve videu vysvětluje hlavní výhody této metody

Kde všude si můžete říct o malou jizvu:

MUDr. Petr Hýža, Ph.D.

MUDr. Juraj Payer, PhD.

MUDr. Lucie Zárubová

MUDr. Miroslav Krejča, Ph.D.

MUDr. Ján Pilka

MUDr. Jiřina Šilhánková